ساعات پاسخگویی

شنبه تا چهارشنبه : ۸:۳۰ - ۱۷:۰۰ پنج شنبه : ۸:۳۰ - ۱۲:۳۰

تماس با ما

۰۲۱۴۴۲۴۷۵۳۵

مزایای لوله UPVC نسبت به لوله پی وی سی PVC

صفحه اصلی  »  بلاگ   »   مزایای لوله UPVC نسبت به لوله پی وی سی PVC

مقاومت در برابر خوردگی :

لوله های U-PVC (پلیکا) نارسانای جریان الکتریکی هستند و در برابر واکنش های الکتروشیمیایی ناشی از اسید ها ، باز ها و نمک ها که منجر به خوردگی در فلزات می شوند ، مقاوم هستند . این ویژگی در سطح داخلی و خارجی لوله پی وی سی وجود دارد.

گاهی برای انتخاب نیاز است با مشاوران خبره در تماس باشید تا محصولاتی مانند لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن را تهیه کنید که این امر توسط تیم آبانگاه فراهم است.

استحکام کششی بلند مدت :

لوله های U-PVC (پلیکا) به گونه ای فرمول بندی می شوند تا استحکام کششی بلند مدت بالایی داشته باشند . حداقل استحکام مورد نیاز (MRS) ( که در طراحی لوله های تحت فشار به کار می رود ) ، برای لوله های U-PVC در حدود دو برابر بیشتر از مقادیر متناظر دیگر لوله های پلاستیکی نظیر پلی اتیلن است .

مقاومت در برابر شعله :

لوله ی U-PVC (پلیکا) به سختی آتش می گیرد و در غیاب منبع خارجی شعله به سوختن ادامی نمی دهد . دمای شعله ور شند خود به خودی آن ۴۵۴ درجه سانتیگراد است . که بسیار بالاتر از اکثر مواد ساختمانی است . در اثر سوختن PVC ، گاز HCI آزاد می شود که این گاز از دسترسی اکسیژن به منطقه ی مشتعل شده جلوگیری می کند و به همین دلیل است که PVC را ماده ای خود خاموش شونده می نامند .

مقاومت شیمیایی بالا :

در برابر بسیاری از الکل ها ، روغن ها و مواد نفتی غیر آروماتیک مقاوم است . لوله پی وی سی – لوله پلیکا این ماده همچنین در برابر اکثر خورنده ها نظیر اسید های غیر آلی – باز ها و نمک ها مقاوم است.

برای آشنایی با لوله پلیکا و اتصالات لوله پی وی سی به سایت آبانگاه صنعت باران مراجعه کنید.


دیدگاه شما

*