ساعات پاسخگویی

شنبه تا چهارشنبه : ۸:۳۰ - ۱۷:۰۰ پنج شنبه : ۸:۳۰ - ۱۲:۳۰

تماس با ما

۰۲۱۴۴۲۴۷۵۳۵

اتصالات جوشی پلی اتیلن دست ساز: مشخصات و جزئیات

صفحه اصلی  »  بلاگ   »   اتصالات جوشی پلی اتیلن دست ساز: مشخصات و جزئیات

اتصالات جوشی پلی اتیلن در سایز های پایین معمولا کوچکتر از ۳۵۵ میلیمتر(“۱۴) به روش قالب و تزریق تولید می شود.

در این مقاله می توانید عکس انواع اتصالات پلی اتیلن و اتصالات الکتروفیوژن را در ادامه مشاهده کنید و برای دریافت کاتالوگ اتصالات پلی اتیلن با بخش فروش شرکت تماس حاصل فرمایید .

اتصالات جوشی پلی اتیلن (Polyethylene Welding Fittings)

اما وقتی سایز اتصال شامل تبدیل هم مرکز پلی اتیلن تبدیل هم مرکز جوشی پلی اتیلن و تبدیل غیر هم مرکز پلی اتیلن, تبدیل غیر هم مرکز پلی اتیلن سراه پلی اتیلن, سه راه پلی اتیلن فلنج جوشی پلی اتیلن فلنج جوشی پلی اتیلن بالا است و یا در خصوص زانو ها و سه راه ها زوایای خاصی غیر از °۴۵ و °۹۰ مورد نیاز است.

به علت نوسان قیمت ها و نبود ثبات در بازار برای اطلاع از بهترین قیمت اتصالات جوشی پلی اتیلن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

 

تماس با ما

 

اتصالات جوشی پلی اتیلن

تبدیل غیر هم مرکز پلی اتیلن

 

اتصالات جوشی پلی اتیلن

اتصالات جوشی پلی اتیلن

گاهی اوقات به دلیل حساس بودن پروژه و  اهمیت بالای یکسان بودن مواد اولیه لوله پلی اتیلن و اتصال، می بایست از همان موادی که لوله از آن تهیه شده اتصال آن نیز تهیه شود.

یکسان بودن MFI یا شاخص دمای ذوب و جاری شدن پلی اتیلن در عملیات جوش لب به لب پلی اتیلن(Butt Fusion Welding) سبب می شود تا بهترین کیفیت جوشکاری بین لوله و اتصال ایجاد شده و محصول از بالاترین استاندارد برخوردار شود.

اتصالات پلی اتیلن را مطابق با استاندارد DIN 16963 و دستورالعمل های آن تولید می کنند.

برای آگاهی از ایمنی دستگاه جوش پلی اتیلن سایت آبانگاه صنعت را دنبال کنید.

تولید اتصالات جوشی پلی اتیلن

شرکت آبانگاه صنعت باران با بهره گیری از پرسنل با تجربه و کار آزموده و در دسترس داشتن بهترین دستگاه های برش و جوش هیدرولیکی لوله پلی اتیلن و نیز ماشین آلات تراش و ماشین کاری و استفاده از لوله پلی اتیلن با کیفیت ساخت شرکت، با کیفیت ترین اتصالات دست ساز پلی اتیلن را تا سایز ۱۴۰۰ میلیمتر تولید می کند.

اتصالاتی که در پروژه های مختلف این شرکت در صنعت نفت و گاز و انتقال آب و کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته است.

این اتصالات شامل انواع سه راه پلی اتیلن , زانوی جوشی پلی اتیلن ،  فلنج جوشی پلی اتیلن ,رینگ پلی اتیلن ,تبدیل جوشی پلی اتیلن, و… می باشد.

طبق استاندارد DIN16963 تمامی الزامات ابعادی رعایت شده و کیفیت جوش پلی اتیلن طبق استاندارد با در نظر گرفتن زمان مناسب حرارت دهی و تحت فشار قراردادن و نهایتا خنک کاری کردن محصولی با کیفیت وارد قسمت کنترل کیفیت می شود.

در این واحد مشخصات ابعادی شامل طول، قطر بررسی و کلیه محل جوشکاری مورد بازبینی ثانویه قرار میگیرد.


دیدگاه شما

*